خرید و قیمت انواع جعبه آتش نشانی با کیفیت بالا در ایمن پیشتاز

جعبه آتش نشانی یکی از انواع تجهیزات ایمنی در ساختمان ها است که می تواند فضایی را برای قرار دادن شلنگ آتش نشانی و کپسول آتش نشانی به وجود آورد. این جعبه ها اجازه صدمه دیدن وسایل و تجهیزات آتش نشانی را نمی دهند و باعث می‌شوند تا در هنگام بروز حریق، بتوان به راحتی به تجهیزات مورد نیاز برای مهار حریق دسترسی داشت. محل نصب انواع جعبه آتش نشانی باید به گونه ای باشد که هر فرد بالغی بتواند به این جعبه ها دسترسی داشته باشد. همچنین انتخاب بهترین جنس برای این جعبه های آتش نشانی تاثیر زیادی روی طول عمر و ماندگاری آن ها دارد. شناخت انواع جعبه آتش نشانی به افرادی که نیاز به خرید این جعبه ها دارند، به شدت توصیه می شود.

انواع جعبه آتش نشانی کدام است؟

نصب جعبه آتش نشانی به ویژه در ساختمان های بلند و برج های مسکونی و تجاری اهمیت بسیار زیادی دارد. جعبه های آتش نشانی از نظر جنس و نحوه نصب می توانند به انواع مختلفی تقسیم بندی شوند. از نظر نحوه نصب این جعبه ها به دو دسته جعبه های توکار و روکار تقسیم بندی می شوند. البته بعضی از مدل های کمتر متداول فایر باکس ها روی زمین قرار می گیرند که متفاوت از فایر باکس های دیواری هستند.

از نظر جنس نیز می توان جعبه های آتش نشانی را به دو دسته استیل و فایبرگلاس تقسیم بندی کرد که هر کدام کیفیت خوبی دارند؛ اما مشخصه و قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت است. ابعاد این جعبه ها نیز با هم متفاوت است. بنابراین می توان محصولات متفاوتی را در هر یک از جعبه های آتش نشانی با حجم و اندازه های متفاوت قرار داد.   

 انواع جعبه آتش نشانی کدام است؟

جعبه آتش نشانی استیل، فایبرگلاس

از نظر جنس می توان جعبه های آتش نشانی را به جعبه های استیل و فایبرگلاس تقسیم بندی کرد. جعبه های آتش نشانی استیل در گروه پرفروش ترین فایر باکس ها قرار می گیرند. چون بسیاری از افرادی که متقاضی خرید این محصولات هستند، تصور می کنند که این جنس بهترین کیفیت برای فایر باکس ها است. اما واقعیت این است که جعبه های آتش نشانی فایبرگلاس نیز می توانند به اندازه جعبه های آتش نشانی استیل مقاومت بالایی داشته باشند و طبیعتا وزن آن ها نیز پایین تر است.

فایر باکس فایبرگلاس به دلیل داشتن وزن پایین تر، قابلیت حمل ساده تری نیز دارد. می توان راحت تر این جعبه ها را روی دیوار یا زمین نصب کرد. هر زمانی هم که نیاز به جابجایی جعبه ها باشد، می توان این کار را با سهولت حداکثری انجام داد. جعبه های فایبرگلاس و استیل هر دو کیفیت خوبی دارند. اما باید بدانید که جعبه های فایبرگلاس مقاومت بالایی در برابر خوردگی و رطوبت از خود نشان می دهند.

جعبه آتش نشانی روکار، توکار

جعبه آتش نشانی روکار و توکار از جمله جعبه های آتش نشانی موجود در بازار هستند که هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند و با مزایا و معایبی که دارند، می توانند در هر ساختمانی مورد استفاده قرار گیرند. جعبه آتش نشانی روکار به صورت روکار روی دیوارهای مختلف نصب می گردد. در واقع بدنه جعبه از دیوار بیرون است. این جعبه ها فضای نسبتا زیادی را در خارج از دیوار اشغال می کنند.

جعبه آتش نشانی توکار در گروه بهترین فایبر باکس هایی قرار می گیرد که با داشتن ساختار توکار، می تواند داخل دیوار نصب گردد. این جعبه ها دارای کیفیت بالایی اند و به دلیل نصب در داخل دیوار، فضای زیادی را اشغال نمی کنند. اولویت بسیاری از کارفرمایان برای نصب فایر باکس، فایر باکس توکار است؛ اما در شرایطی که جایگاهی در دیوار برای قرار دادن جعبه آتش نشانی وجود نداشته باشد، لازم است که از جعبه های آتش نشانی روکار استفاده گردد.

 جعبه آتش نشانی روکار، توکار

خرید و مشاهده لیست قیمت انواع جعبه آتش نشانی با کیفیت بالا در ایمن پیشتاز

در صورت نیاز به خرید جعبه آتش نشانی، حتما باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا با خیالی آسوده بهترین جعبه های آتش نشانی را با قیمت مناسب درب کارگاه یا منزل دریافت نمایید. شرکت ایمن پیشتاز، فروشگاهی معتبر برای فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی است. قیمت کپسول آتش نشانی و انواع جعبه آتش نشانی توکار و روکار با جنس فایبرگلاس و استیل در این سایت به صورت دقیق اعلام شده است. همچنین می توان سایر تجهیزات مربوط به ایمنی ساختمان ها در برابر آتش سوزی را با بهترین کیفیت از طریق فروشگاه ایمن پیشتاز خریداری کرد.