قیمت بهترین سرامیک کف +  1000 مدل [خرید قسطی]

انواع سرامیک کف به دلیل داشتن تنوع بالا و طرح‌های زیبا و منحصربه‌فرد محبوبیت زیادی در دکوراسیون داخلی دارند. همچنین امکان استفاده از این مصالح ساختمانی در بخش‌های مختلف خانه نیز از دیگر مزایای نصب کاشی و سرامیک به شمار می‌رود. شما می‌توانید از مدل‌های متنوع سرامیک کف در آشپزخانه، حمام و دستشویی، سالن پذیرایی و حتی فضاهای خارجی مانند پارکینگ بهره ببرید. قیمت بهترین سرامیک کف به عوامل متعددی همچون میزان ضخامت، ابعاد و طرح و رنگ آن بستگی دارد، اما می توانید با مراجعه به سایت کاشیران از 1000 مدل کاشی و سرامیک بازدید کنید و با بهترین کیفیت و قیمت محصول مدنظر خود را خریداری کنید. لازم به ذکر است که خرید قسطی 1000 مدل بهترین سرامیک طرح پارکت در مجموعه کاشی و سرامیک کاشیران امکان پذیر است. در این مقاله با این فاکتورهای اثرگذار بر قیمت نهایی این محصولات بیشتر آشنا می‌شوید.

سرامیک کف

پیدا کردن سرامیک کف متناسب با کاربری فضا، سلیقه و بودجه امری دشوار است. ممکن است که کاشی‌های کفی که با فضای داخلی و نیازهای شما مطابقت دارند، از نظر هزینه‌ای در خارج از محدوده قیمتی شما باشند. همچنین احتمال دارد که سرامیک کفی را پیدا کنید که در محدوده قیمتی شما باشد، اما با خواسته‌ها و سلیقه شما هماهنگی نداشته باشد. بنابراین یافتن سرامیک کف که با تمام نیازهای شما متناسب باشد، امری دشوار و چالش برانگیز است.

برای انتخاب سرامیک کف مناسب باید موارد متعددی را در نظر بگیرید. برای مثال نوع مکانی که قصد خرید سرامیک برای آن را دارید، میزان نور و همچنین میزان رطوبت محیط بسیار مهم است. همچنین توجه به متراژ مکان، دمای محیط، رنگ‌های مورد استفاده در سایر دکوراسیون منزل یا محل کار نیز در انتخاب سرامیک مهم است. رنگ سرامیک نیز نقش تاثیرگذاری روی بزرگتر نشان دادن خانه یا محل کار شما دارد. بهتر است که برای مکان‌های کوچک از انواع سرامیک کف رنگ روشن استفاده کنید. اما اگر سالن پذیرایی شما به اندازه کافی بزرگ است، می‌توانید با خیال راحت به سراغ سرامیک‌های رنگ تیره بروید.

امروزه انواع سرامیک در طیف‌های مختلف رنگ در بازار موجود هستند که سرامیک‌های طرح پارکت را می‌توان در دسته سرامیک‌هایی با طیف رنگی قهوه‌ای قرار داد. این نوع محصولات را به راحتی می‌توان با وسایل مختلف خانه ست کرد. همچنین قیمت بهترین سرامیک کف طرح پارکت نسبت به پارکت‌های معمولی پایین‌تر است.

سرامیک کف

بهترین سرامیک کف

بهترین سرامیک کف را باید بر اساس فضایی که قصد پوشش‌دهی آن را دارید، از میان انواع سرامیک‌های موجود در بازار انتخاب کنید. این سرامیک های زیبا را می‌توان برای کفپوش قسمت‌های مختلف ساختمان همچون آشپزخانه، درب ورودی یا فضاهای دیگر استفاده کرد. در هنگام انتخاب بهترین سرامیک کف باید درباره ویژگی‌های آن بیشتر بدانید. برای مثال توجه داشته باشید که سرامیک‌های چینی یا پرسلان سخت‌تر از کاشی‌های سرامیک هستند. همچنین این محصولات انعطاف‌پذیری بیشتری را در زمان طراحی به شما ارائه می‌دهند.

اگرچه هم سرامیک‌های چینی و هم سایر سرامیک ها از ترکیب خاک رس و مواد طبیعی دیگر ساخته می‌شوند، اما خاک رس موجود در کاشی پرسلان بیشتر تصفیه و تمیز می‌گردد. کاشی‌های سرامیکی با پایه خاک رس انتخابی ایده‌آل برای دیوارها و کف سطوح مختلف به شمار می‌روند.

سرامیک‌های کف به دلیل دوام بالا در برابر سایش، جذب آب و انواع لکه مقاوم هستند و همچنین مراقبت از آن‌ها آسان است. همچنین این نوع سرامیک‌های کف در رنگ‌ها، طرح‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در دسترس هستند. لذا این محصولات برای هر دکوراسیون و سلیقه‌ای گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آیند. در حال حاضر سرامیک‌های بزرگتر از 78 سانتی‌متر مربع جزء محبوب‌ترین سرامیک ها در بازار هستند. به یاد داشته باشید که سرامیک‌های کف همگی سخت هستند، اما برخی از انواع آن‌ها سختی بیشتری دارند. اگرچه میزان ضخامت عاملی مهم در سنجش میزان قدرت انواع سرامیک است، اما پارامترهای دیگری نیز وجود دارند که کیفیت بالای آن‌ها را نشان می‌دهند. ترکیبات سرامیک، درجه حرارت و دوره زمانی گرمادهی آن‌ها نیز از دیگر مشخصه‌هایی هستند که میزان کیفیت و سختی سرامیک‌ها را مشخص می‌سازند.

بهترین سرامیک کف

قیمت بهترین سرامیک کف را در کاشیران بیابید

فاکتورهای متعددی وجود دارند که  قیمت بهترین سرامیک کف را متغیر می‌سازند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • ابعاد سرامیک
  • طرح و رنگ سرامیک کف
  • جنس و درجه کیفی سرامیک
  • نام برند سازنده محصول
  • متراژ محل مورد نظر

همچنین قیمت این محصولات به دلیل نوسان قیمت ارز در بازار و قیمت مواد اولیه سازنده سرامیک همواره دستخوش تغییر است. بنابراین پیش از خرید سرامیک در ابتدا باید میزان بودجه خود را تعیین کنید. شما می‌توانید برای خرید انواع سرامیک به وب‌سایت کاشیران مراجعه کرده و از قیمت‌های به روز این محصولات آگاه شوید. این فروشگاه اینترنتی شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید کاشی و سرامیک طرح دلخواه خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.