معرفی انواع "پارتیشن اداری شیشه ای" و کاربردهای آن

آریا ساز و کار یکی از معتبرترین سایت ها در ارائه پارتیشن شیشه ای اداری است. این مجموعه با نزدیک به 15 سال سابقه در این زمینه هم اکنون بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه انواع نمونه ها را مشاهده کنید و از طریق ارتباط با کارشناسان این مجموعه خرید خود را انجام دهید.

بسیاری از اداره‌جات و شرکت‌ها فضای کمی را در اختیار دارند. به همین دلیل بسیاری از مدیران و صاحبان شرکت‌ها به فکر استفاده از ابزارهایی برای تفکیک فضای داخلی محیط اداری خود می‌افتند. استفاده از مصالح ساختمانی معمول برای تفکیک فضا علاوه بر زمان‌بر بودن هزینه‌های زیادی را به همراه دارد. راه‌حل مناسب برای استفاده بهینه از فضا بکار بردن انواع پارتیشن اداری شیشه ای است.

در این مطلب درباره مشخصات مدل‌های مختلف پارتیشن‌ شیشه‌ای اداری اطلاعات مفیدی ارائه شده است. مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

پارتیشن اداری شیشه ای

با کمک انواع پارتیشن شیشه‌ای می‌توان یک واحد اداری را بدون نیاز به تخریب یا انجام کارهای ساختمانی مختلف تقسیم و بخش‌بندی کرد. برای مثال با استفاده از این تجهیزات امکان تفکیک یک سالن بزرگ اداری به چندین اتاق شامل اتاق‌های منشی، مدیریت، کنفرانس، حسابداری و مالی وجود دارد.

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی‌های مورد استفاده در زمینه معماری و طراحی داخلی این محصولات در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. بدین ترتیب این پارتیشن‌ها ظاهری مدرن و زیبا را به محیط کاری می‌بخشند. از مزایای بکارگیری این تجهیزات ساختمانی می‌توان به انتقال نور طبیعی کافی به درون محیط، نصب سریع و آسان و همچنین صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. علاوه بر این، پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای میزان راندمان کاری کارمندان را نیز افزایش می‌دهند. برخی از مزایای استفاده از این نوع دیوارهای تفکیک‌کننده عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر آلودگی صوتی.
  • افزایش تمرکز کارمندان؛
  • استحکام زیاد در برابر ضربات احتمالی.
  • کاهش هزینه‌های ساخت‌وساز.
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و همچنین انبساط و انقباض ناشی از سرمای هوا.
  • نصب آسان و سریع.
  • نظافت آسان.

پارتیشن اداری شیشه ای

انواع پارتیشن اداری شیشه ای

از آنجایی که انواع مختلفی از پارتیشن شیشه‌ای اداری در بازار وجود دارند، در ابتدا باید شناخت کاملی از فضای مورد نظر خود داشته باشید. امروزه این محصولات در دو دسته ثابت و متحرک و همچنین فریم‌دار و بدون فریم تولید می‌شوند. البته برای ساخت این تجهیزات با توجه به کاربرد آن‌ها از شیشه‌های گوناگونی استفاده می‌کنند.

پارتیشن شیشه‌‌ ای اداری ثابت

پارتیشن‌های شیشه‌ای ثابت را به هیچ وجه نمی‌توان جابجا کرد و از آن‌ها در ادارات به عنوان دیوار جداکننده اتاق‌ها استفاده می‌شود. اگر از شیشه سکوریت برای ساخت این دیوارها استفاده گردد، عایق مناسبی برای صدا به شمار می‌روند که تمرکز کارکنان را افزایش می‌دهند.

پارتیشن شیشه ای اداری متحرک

از پارتیشن‌ اداری شیشه ای متحرک به دلیل امکان جابجایی آسان آن‌ها می‌توان به طرق مختلف استفاده کرد. شما می‌توانید با کمک این محصولات هر چند وقت یکبار دکوراسیون محیط کار خود را تغییر داده و از این رو تنوع ایجاد کنید. البته این تجهیزات خود به دو نوع لولایی و چرخ‌دار تقسیم می‌شوند. انواع پارتیشن ها را می توانید از مجموعه سازوکار بخواهید.

پارتیشن شیشه ای اداری بدون فریم و فریم دار

پارتیشن اداری شیشه ای از نوع فریم‌دار از فریم‌هایی از جنس چوب، آلومینیوم و استیل استفاده می‌کنند. البته امروزه مدل‌های بدون فریم یا فریم‌لس نیز توجه بسیاری از طراحان و معماران را به خود جلب کرده‌اند.

اینکه کدام نوع پارتیشن شیشه‌ای را برای محیط کاری خود انتخاب کنید، به نحوه چیدمان و دکوراسیون محیط و همچنین نوع فعالیت شما بستگی دارد. برای مثال در محیط‌هایی با دکوراسیون مدرن بهتر است که از پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس یا پارتیشن‌های فریم‌دار آلومینیومی یا استیل استفاده نمایید.

در زمان انتخاب پارتیشن شیشه‌ای بدون فریم به نوع شیشه آن توجه کنید. در این شرایط استفاده از شیشه سکوریت یا لمینت بهتر است، زیرا این نوع شیشه‌ها دوام و استحکام بیشتری دارند. همچنین در هنگام خرید پارتیشن شیشه‌ای فریم‌دار دقت کنید که ضخامت فریم حتما 3 سانتیمتر باشد که محافظی قوی را برای شیشه به وجود آورد.

انواع پارتیشن اداری شیشه ای

سازوکار عرضه انواع پارتیشن اداری شیشه ای

شما می‌توانید برای تهیه انواع پارتیشن اداری شیشه ای در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سری به وب‌سایت سازوکار بزنید. این شرکت باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین محصولات را به واسطه بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تجهیزات پیشرفته در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

طراحی زیبا و کاربردی توسط مهندسین مجرب و همچنین نصب حرفه‌ای پارتیشن‌های شیشه‌ای میزان رضایت شما را از این تجهیزات افزایش می‌دهد. نکته حائز اهمیت آن است که شیشه سکوریت پارتیشن‌های شیشه‌ای تولید شده توسط سازوکار زیبایی و کارایی را در کنار مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه تولید به ارمغان می‌آورند.

انعطاف‌پذیری پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری مسئله مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. البته این ویژگی بعد از مدتی از نصب این پارتیشن‌ها خود را نشان می‎دهد. محصولات سازوکار با کیفیت بالا این نگرانی شما را نیز مرتفع می‌سازند.