ضخامت پارتیشن شیشه ای در شهر پارتیشن

پارتیشن شیشه ای به عنوان یکی از آیتم های طراحی دکوراسیون داخلی، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. در بسیاری از فضاهای کاری و خانه ها می توان از پارتیشن شیشه ای به عنوان یک جایگزین موثر و کم هزینه به جای دیوارهای سنتی استفاده کرد. اگر خواهان تفکیک سازی فضای اداری هستید، پارتیشن اداری خرید کنید و به جای تفکیک سازی به وسیله دیوار های گچی، محیطی مدرن و شیک در اداره ایجاد کنید. البته برای خرید و نصب چنین تفکیک کننده فضا باید به ضخامت شیشه مورد استفاده توجه کرد. در واقع اگر می خواهید از این نوع پارتیشن در فضاهای خود استفاده کنید، حتما به ضخامت های مختلف شیشه ها توجه کنید، چرا که می‌تواند تاثیر زیادی بر عوامل مختلفی مانند عایق صوت، استحکام و ظاهر آن داشته باشد. این مطلب را مطالعه کنید تا از ضخامت مناسب پارتیشن شیشه ای و اهمیت آن آگاه شوید. 

ضخامت پارتیشن شیشه ای در شهر پارتیشن

تعریف ضخامت پارتیشن شیشه ای چیست؟

شیشه ای مورد استفاده در پارتیشن دارای ارتفاع، عرض و عمق هستند که منظور از ضخامت همان عمق شیشه است. ضخامت شیشه به محل و کاربرد پارتیشن بستگی دارد. ضخامت پارتیشن شیشه ای مورد استفاده در اداره، خانه، باشگاه ورزشی و… متفاوت است، به طور مثال در فضاهای عمومی مانند رستوران‌ها، از پارتیشن‌های شیشه با ضخامت بیشتری برخوردار استفاده می شود که این امر به دلیل نیاز به ایجاد حفاظت بیشتر در مقابل صدا، حفظ حریم خصوصی مشتریان و افزایش استحکام در برابر شرایط مختلف است. کارشناسان با توجه به نحوه تعامل افراد در آن محیط و دیگر درخواست های مشتری، بهینه ترین ضخامت شیشه را پیشنهاد می کنند تا در کنار ایمنی، کمترین هزینه را پرداخت کنید. در صنعت شیشه و آینه برای بیان ضخامت شیشه‌ها از واحد اندازه‌ گیری میلی‌متر استفاده می‌شود. تمامی افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند، ضخامت شیشه ها را با واحد میلی متر اندازه گیری می کنند. شیشه های مورد استفاده در پارتیشن به صورت استاندارد 10، 15، 19 و 25 میلی متر ضخامت دارند که در این بین پرکاربرد ترین ضخامت برای پارتیشن شیشه‌ای، 10 میلی متر است. این ضخامت در کنار ایمنی کافی برای بیشتر محیط ها، عایق صوتی مناسبی را هم فراهم می‌کند. ضخامت 10 میلیمتر شیشه به علت مصرف مواد اولیه کمتر مقرون به صرفه است. وزن کم تر باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و راحتی نصب آن هم می شود. کارشناسان شهر پارتیشن مشاوره بسیار خوبی هنگام خرید پارتیشن شیشه ای به شما عزیزان ارائه می کنند تا ضخامت مناسبی برای پارتیشن مورد نظر خود انتخاب کنید.

تعریف ضخامت پارتیشن شیشه ای چیست؟

چه چیزی باعث افزایش ضخامت پارتیشن شیشه ای می شود

افزایش ضخامت پارتیشن شیشه‌ای معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد و می‌تواند به دلیل نیازهای مشخص یا استانداردهای خاص انجام شود. برخی از عواملی که ممکن است منجر به افزایش ضخامت پارتیشن شیشه‌ای شوند عبارتند از:

  • مقاوم سازی: نکته اولی که کارشناسان به آن توجه می کنند ایجاد ایمنی کافی است. رعایت ایمنی باید در حدی باشد که هزینه آن مقرون به صرفه باشد، مثلا اگر ضخامت 10 میلیمتر در یک دفتر کار ایمنی کافی را تامین می کند، نیاز به استفاده از شیشه با ضخامت  بیشتر نیست. ضخامت مورد استفاده به ابعاد شیشه مورد استفاده هم بستگی دارد.
  • عایق بندی: نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، عایق بندی محیط است. انتقال صدا از شیشه به عوامل متعددی همچون ضخامت و قطر شیشه و نوع اتصالات شیشه های پارتیشن بستگی دارد و بر همین اساس هر چقدر ضخامت شیشه سکوریت بیشتر و اتصالات آن با کیفیت تر و نصب با دقت انجام شود، شیشه عایق بهتری در برابر نوسانات صوتی خواهد داشت. مسئله دیگر جلوگیری از هدر رفت انرژی است که ارتباط مستقیمی به جنس و ضخامت شیشه دارد و کارشناسان با بررسی محل قرار گیری پارتیشن نظر خود را در مورد ضخامت کافی اعلام می کنند.

چه چیزی باعث افزایش ضخامت پارتیشن شیشه ای می شود

پارتیشن های شیشه ای باعث ایجاد فضایی لوکس، شیک و جذاب می شود که تاثیرات مثبتی را بر روحیه افراد حاضر در آن محیط می گذارد و شما دوست عزیز که علاقه مند به استفاده از آن هستید، می توانید با گرفتن مشاوره از کارشناسان مجرب شهر پارتیشن، این فرصت را داشته باشید که در کنار تقسیم بندی ساختمان خود، از مزیت های دیگر این نوع پارتیشن نیز استفاده کند و با انتخاب مناسب هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع پارتیشن شیشه ای چون پارتیشن شیشه ای تک جداره، دو جداره، مات، فریم لس، فریم دار و… به وب سایت شهر پارتیشن مراجعه کنید. با شهر پارتیشن می توانید بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن شیشه ای را داشته باشید.